W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

Ogłoszenie Burmistrza Pruszcza Gdańskiego z dnia 16 marca 2020 r.

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 506, poz. 1309, poz. 1571, poz. 1696, poz. 1815), art 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U z 2020 r., poz. 374) w związku z § 8 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 433) oraz Zarządzenia Nr 47/2020 Burmistrza Pruszcza Gdańskiego z dnia 16 marca 2020 r. w sprawie wprowadzenia zmian w zakresie obsługi interesantów oraz sposobu funkcjonowania Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim.

zawiadamiam, że

z dniem 16 marca 2020 r. wprowadzam zmiany w zakresie obsługi interesantów oraz sposobu funkcjonowania Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim poprzez podjęcie działań prewencyjnych mających na celu zapewnienie ochrony życia i zdrowia oraz bezpieczeństwa mieszkańców Pruszcza Gdańskiego i pracowników samorządowych w związku
z rozprzestrzenianiem się choroby zakaźnej COVID-19.

Począwszy od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania w Urzędzie Miasta Pruszcz Gdański
z siedzibą przy ulicy Grunwaldzkiej 20 i ulicy Krótkiej 4 (Referat Gospodarki Komunalnej) wprowadza się następujące ograniczenia:

  1. Obsługa interesanta odbywać się będzie telefonicznie, drogą elektroniczną oraz
    za pośrednictwem operatora pocztowego;
  2. Wejście do budynku odbywać się będzie tylko przez wejście główne i wyłącznie
    do tymczasowego punktu obsługi interesanta, wyłącznie w sprawach pilnych
    i sytuacjach losowych, po uprzednim kontakcie telefonicznym z właściwym pracownikiem;
  3. Pisma i dokumenty, w sprawach niecierpiących zwłoki, będą przyjmowane w tymczasowym punkcie obsługi interesanta przy drzwiach wejściowych do Urzędu Miasta;
  4. Korespondencja zwrotna nie będzie wydawana w siedzibie Urzędu, ale będzie każdorazowo przesyłana adresatowi na podany przez niego adres;
  5. Płatności i należności publiczno-prawne (podatki i opłaty) oraz cywilno-prawne (dzierżawy, itp.) winny być wnoszone w formie bezgotówkowej – przelewem lub przekazem pocztowym na rachunek bankowy Urzędu Miasta.

Burmistrz Pruszcza Gdańskiego
Janusz Wróbel

Powiadom znajomego