W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

Porządek obrad XXV nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański

Porządek obrad XXV nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański zwołanej na dzień 25 marca 2021 r., która rozpocznie się o godz. 15:30
w zdalnym trybie obradowania, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

  1. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXIV/290/2021 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 17 lutego 2021 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty wnoszonej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.
  2. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr X/113/2019 Rady Miasta Pruszcz Gdański 
    z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości budynków mieszkalnych lub ich części, w których dokonano wymiany źródła ciepła – ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

Powiadom znajomego