W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

Pruszczańska Karta Mieszkańca

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy inne
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich

Nazwa:

Pruszczańska Karta Mieszkańca

Opis ogólny:

Posiadając Pruszczańską Kartę Mieszkańca można korzystać z atrakcyjnych rabatów u Partnerów Karty oraz zakupu tańszych biletów na wydarzenia kulturalne, edukacyjne czy sportowe. W ramach dodatkowych Pakietów można także korzystać z bezpłatnych przejazdów oraz usług komunalnych.

Szczegółowe informacje można uzyskać w serwisie www.mieszkamwpruszczu.pl

Podstawa Prawna:

    • Uchwała Rady Miasta Pruszcz Gdański Nr XV/193/2020 z dnia 30.06.2020 r. w sprawie wprowadzenia i realizacji programu Pruszczańska Karta Mieszkańca.
    • Zarządzenie Nr 165/2020 Burmistrza Pruszcza Gdańskiego z dnia 15 września 2020 r. w sprawie realizacji programu pn. Pruszczańska Karta Mieszkańca.

Wymagane dokumenty:

Wniosek (do pobrania poniżej) oraz załączniki:

    1. Aktualna fotografia każdej z osób, której dotyczy wniosek. Wymogi dotyczące zdjęcia: twarz równomiernie oświetlona, na jasnym jednolitym tle, bez nakrycia głowy i okularów przeciwsłonecznych; twarz na zdjęciu powinna zajmować ok. 2/3 powierzchni zdjęcia. Fotografię należy podpisać imieniem i nazwiskiem.
    2. Osoby niezameldowane na pobyt stały lub czasowy na terenie Miasta Pruszcza Gdańskiego dołączają  kopia pierwszej strony PIT (PIT 37, PIT 38, PIT 36, PIT 28, PIT 36L lub PIT 40A), opatrzona prezentatą Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim (pieczątką wpływu) lub z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru PIT (UPO) z bieżącego roku podatkowego. Gdy wniosek składany jest w okresie styczeń-marzec, uprawnienie weryfikowane jest na podstawie deklaracji rozliczenia podatku od osób fizycznych za poprzedni rok rozliczeniowy. W PIT musi być wskazane miejsce zamieszkania na terenie Miasta Pruszcza Gdańskiego.

Procedura składania wniosku przez internet:

W przypadku elektronicznego składania wniosku wymagana jest rejestracja konta na stronie https://mieszkamwpruszczu.pl/ 

Załączniki należy dołączyć w postaci dobrej jakości i czytelnych skanów.

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Wniosek zostanie rozpatrzony nie później niż w terminie 14 dni od jego złożenia.

Miejsce i sposób składania dokumentów:

Wniosek można złożyć osobiście lub on-line na stronie www.mieszkamwpruszczu.pl.

Wykaz punktów obsługi gdzie można osobiście złożyć wniosek i odebrać kartę dostępny jest na stronie www.mieszkamwpruszczu.pl w zakładce Punkty Obsługi.

Tryb odwoławczy:

nie dotyczy

Opłata skarbowa:

nie dotyczy

Inne opłaty:

Każda nowa Karta wydawana jest bezpłatnie.

Za wydanie duplikatu karty pobierana jest opłata w wysokości 20,00 zł. Opłatę za  należy wnieść w Kasie Urzędu lub na rachunek bankowy Urzędu Miasta 78 8335 0003 0121 1827 2000 0004.

Załączniki

Powiadom znajomego