Urząd Miasta Pruszcza Gdańskiego – łatwy do czytania opis (ETR)
Urząd Miasta Pruszcza Gdańskiego znajduje się przy ul. Grunwaldzkiej 20. W budynku pracują burmistrz, jego zastępcy oraz urzędnicy. Burmistrzem Pruszcza Gdańskiego jest Janusz Wróbel.
Gdzie znajduje się Urząd?
Główna siedziba Urzędu mieści się przy ul. Grunwaldzkiej 20. Inne biura znajdują się w różnych lokalizacjach:
- Urząd Stanu Cywilnego – ul. Wojska Polskiego 44
- Straż Miejska i Referat Gospodarki Komunalnej – ul. Krótka 4
- Referat Ekspozycji i Dziedzictwa Kulturowego – ul. Krótka 6
Godziny pracy poszczególnych biur można sprawdzić na stronie BIP Urzędu.
Jakie sprawy można załatwić w Urzędzie?
- Zameldowanie
- Wyrobienie dowodu osobistego
- Zgłoszenie narodzin dziecka
- Uzyskanie aktu urodzenia lub zgonu
- Zawarcie ślubu cywilnego
- Opłaty lokalne
- Rejestracja firmy
Inne zadania Urzędu
- Organizacja wyborów
- Prowadzenie spisu ludności
- Zarządzanie miastem w sytuacjach kryzysowych
- Planowanie budżetu miasta
- Gospodarka przestrzenna i inwestycje miejskie
- Infrastruktura i ochrona środowiska
- Gospodarka odpadami
- Ochrona zabytków
Jak skontaktować się z Urzędem?
Godziny pracy Urzędu:
- Poniedziałek: 9:00 – 17:00
- Wtorek – Piątek: 7:30 – 15:30
Różne referaty mogą mieć inne godziny pracy. Warto je sprawdzić przed wizytą na stronie BIP Pruszcz Gdański.
Kontakt:
- Telefon: +48 58 775 99 55
- Email: urzad@pruszcz-gdanski.pl
- Adres: ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
Dostępność Urzędu
Do budynku głównego można wejść z poziomu ulicy. Dostępny jest podjazd dla osób na wózkach, a drzwi otwierają się automatycznie.
Na parkingu znajdują się miejsca dla osób z niepełnosprawnościami.
Więcej informacji dostępnych jest w Deklaracji dostępności.