W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na „budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i infrastrukturą towarzyszącą” na działce nr 1/18, obręb 22, położonej w Pruszczu Gdańskim

Pruszcz Gdański, dnia 20 czerwca 2022 r.


Burmistrz Pruszcza Gdańskiego zgodnie z art. 49, art. 49a i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.),

zawiadamia

o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Dom Handlowy DIN Sp. z o.o., ul. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego 20, 80-365 Gdańsk, reprezentowanej przez pełnomocnika, z dnia 09.06.2022 r. (data wpływu do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański w dniu 09.06.2022 r.), w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na „budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i infrastrukturą towarzyszącą” na działce nr 1/18, obręb 22, położonej w Pruszczu Gdańskim.
Jednocześnie informuje o możliwości zgłoszenia zastrzeżeń w przedmiotowej sprawie w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego obwieszczenia, w formie pisemnej - Urząd Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83 – 000 Pruszcz Gdański, za pomocą środków komunikacji elektronicznej: urzad@pruszcz-gdanski.pl oraz przez platformę ePUAP.
Kontakt telefoniczny w godzinach pracy urzędu: w poniedziałki w godz. 9:00 - 17:00 oraz we wtorki, środy, czwartki i piątki w godz. 7:30 - 15:30. Numer telefonu: 58 775 99 13, 58 775 99 15.
Obwieszczenie zostaje umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Pruszcz Gdański (ul. Grunwaldzka 20, 83 – 000 Pruszcz Gdański), w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pruszcz Gdański.


z up. Burmistrza
/-/ Radosław Klaczkowski
Zastępca Burmistrza
ds. komunalnych


Obwieszczenie zamieszcza się na okres 14 dni:
 - tj. od dnia 21 czerwca 2022 r. do dnia  05 lipca 2022 r.

„Administratorem danych jest Burmistrz Pruszcza Gdańskiego, który powołał Inspektora Ochrony Danych (kontakt: iod@pruszcz-gdanski.pl). Podstawą przetwarzania danych są kompetencje gminy wynikające z ustawy o samorządzie gminnym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Jeśli przepisy prawa zezwalają lub nakazują dane będą udostępnione odbiorcy. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane.  Osoba, której dane dotyczą może wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy.”

Załączniki

Obwieszczenie pdf, 324 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane