Przewodnicząca Rady Miasta Pruszcz Gdański informuje, że mieszkańcy chcący zabrać głos w debacie nad raportem o stanie miasta (zgodnie z art. 28aa ust 6, 7 i 8 ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 r.) składają do Biura Rady Miasta Pruszcz Gdański pisemne zgłoszenie poparte co najmniej 50 podpisami.

Zgłoszenie to musi być złożone najpóźniej w dniu poprzedzającym zwołaną sesję Rady Miasta, w porządku której ma być przedstawiony raport tj. najpóźniej w dniu 29 czerwca 2021 roku.

Zgodnie z ww. ustawą 15 osób będzie miało możliwość zabrać głos w dyskusji i przedstawić swoje spostrzeżenia dotyczące przedłożonego dokumentu. Ustawodawca dopuścił wyłącznie formę pisemną zgłoszenia, wyłączając inne formy, w tym elektroniczną.

Biuro Podawcze Urzędu Miasta Pruszcz Gdański czynne jest w poniedziałek od godz. 9:00 - 17:00, a od wtorku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.