1. Sprawy regulaminowe:

·         przedstawienie porządku obrad,
·         przyjęcie protokołu XXIX zwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański,
·         przyjęcie protokołu XXX nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański.

2. Interpelacje i zapytania radnych.

3.       Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego o pracy między sesjami Rady Miasta Pruszcz Gdański – ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

4.       Informacja dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII kadencji w latach 2018 – 2023 dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych przez Przewodniczącą Rady Miasta oraz Burmistrza Pruszcza Gdańskiego za rok 2020 – ref. Ireneusz Czernecki Wiceprzewodniczący Rady Miasta Pruszcz Gdański.

5.       Informacja Przewodniczącej Rady Miasta Pruszcz Gdański dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII kadencji w latach 2018 – 2023 dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych przez radnych Rady Miasta Pruszcz Gdański za rok 2020 – ref. Małgorzata Czarnecka – Szafrańska Przewodnicząca Rady Miasta Pruszcz Gdański.

6.       Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII kadencji w latach 2018 – 2023 dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2020 przez pracowników Urzędu Miasta, dyrektorów/kierowników samorządowych jednostek organizacyjnych oraz prezesów spółek z o. o. Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański  –  ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

7.       Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII kadencji w latach 2018 – 2023 dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2020 przez członków Zarządu Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej w Gdańsku  –  ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

8.       Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański za I półrocze 2021 roku (materiał został dostarczony radnym e-mailem w dniu 31 sierpnia 2021 r.) – ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

9.       Informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2021 – 2030 (materiał został dostarczony radnym e-mailem w dniu 31 sierpnia 2021 r.) –  ref. Maria Niderla Skarbnik Miasta.

10.   Informacja z wykonania planu finansowego Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim – instytucji kultury za pierwsze półrocze 2021 roku (materiał został dostarczony radnym e-mailem w dniu 31 sierpnia 2021 r.) – ref. Jerzy Kulka Zastępca Burmistrza ds. społecznych.

11.   Informacja z wykonania planu finansowego Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pruszczu Gdańskim – instytucji kultury za pierwsze półrocze 2021 roku (materiał został dostarczony radnym e-mailem w dniu 31 sierpnia 2021 r.) –  ref. Jerzy Kulka Zastępca Burmistrza ds. społecznych.

12.   Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na rok 2021– ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

13.   Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2021 – 2029 – ref. Maria Niderla Skarbnik Miasta.

14.   Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości – ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

15.   Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2022 dla miasta Pruszcz Gdański”– ref. Jerzy Kulka Zastępca Burmistrza ds. społecznych.

16.   Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pn.: „Szczepienia profilaktyczne przeciwko wirusom brodawczaka ludzkiego HPV realizowane w Gminie Miejskiej Pruszcz Gdański”,  w latach 2022 – 2024 – ref. Jerzy Kulka Zastępca Burmistrza ds. społecznych.

17.   Podjęcie uchwały w sprawie przygotowania projektu uchwały ustalającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

18.   Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w Pruszczu Gdańskim – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

19.   Podjęcie uchwały w sprawie sprostowania błędu pisarskiego w nazwach ulic – ref. Dorota Opałka Sekretarz Miasta.

20.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia woli przejęcia nieruchomości Skarbu Państwa do zasobu gminnego z przeznaczeniem pod drogę gminną  – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

21.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu użytkowania wieczystego nieruchomości położonej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Grunwaldzkiej – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

22.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zwiększenie udzielonej pomocy finansowej przez Gminę Miejską Pruszcz Gdański w formie dotacji celowej Powiatowi Gdańskiemu z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, z przeznaczeniem na przebudowę drogi powiatowej nr 2247G ul. Gałczyńskiego w Pruszczu Gdańskim – etap I – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

23.   Podjęcie uchwały w sprawie podtrzymania stanowiska wyrażonego w uchwale Nr XXIX/349/2021 z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Pruszcza Gdańskiego – ref. Jerzy Kłys Przewodniczący Komisji Skarg Wniosków i Petycji.

24.   Wolne wnioski.