Nazwa sprawy:
Dzierżawa gruntów

Wymagane dokumenty:
1)     Wniosek o dzierżawę.
2)     Mapa terenu z określeniem obszaru dzierżawy.

Załączniki (druki wniosków, formularze itp.) (tu umieszczamy spis, formularze w wersji elektronicznej załączamy do karty):
Wniosek o dzierżawę gruntów.

Procedura składania wniosku przez Internet (linki, opis):
Formularz można złożyć również drogą elektroniczną, 
za pośrednictwem platformy ePUAP zgodnie z procedurą wysłania pisma ogólnego do Urzędu.

Termin i sposób załatwiania sprawy:
Umowa dzierżawy sporządzona jest w terminie do 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku. W przypadkach wymagających konsultacji z innymi Referatami czas załatwienia sprawy może ulec przedłużeniu.

Opłata skarbowa:
Nie podlega opłacie

Opłata administracyjna:
Nie podlega opłacie

Jednostka odpowiedzialna 
(nazwa referatu, adres, telefon(y) + wew., e-mail) :
Referat Gospodarki Terenami 
ul. Grunwaldzka 20
83-000 Pruszcz Gdański
tel. 58 775 99 48

Miejsce złożenia dokumentów (piętro, numer pokoju, telefon) :
Biuro podawcze Urzędu Miasta 
ul. Grunwaldzka 20, 
83-000 Pruszcz Gdański
parter budynku
lub elektroniczna skrzynka podawcza /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje 

Podstawa prawna:
1) Ustawa z 21 sierpnia 1997r.o gospodarce nieruchomościami.
2) Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
3) Ustawa Kodeks cywilny

Inne informacje, uwagi, wskazówki:
Czynsz dzierżawny ustala się w oparciu o zarządzenie Burmistrza Pruszcza Gdańskiego nr 51/2011 Burmistrza Miasta Pruszcza Gdańskiego z dnia 10 lutego 2011 r

Osoba odpowiedzialna za realizację działania (imię, nazwisko, stanowisko, telefon + wew., email) info do użytku wew.:
Katarzyna Dąbrowska- Mizera, Inspektor Referatu Gospodarki Terenami, 58 775 99 46, dabrowska@pruszcz-gdanski.pl
 



Załączniki:

Wniosek o dzierżawę