Nazwa sprawy:
Nabycie gruntów przez Miasto Pruszcz Gdański

Wymagane dokumenty:
Postępowanie prowadzone z urzędu lub na wniosek właściciela/użytkownika wieczystego nieruchomości.

Załączniki (druki wniosków, formularze itp.) (tu umieszczamy spis, formularze w wersji elektronicznej załączamy do karty):
Brak

Procedura składania wniosku przez Internet (linki, opis):
-

Termin i sposób załatwiania sprawy:
- Uchwała Rady Miasta o wyrażeniu zgody na nabycie nieruchomości
- Ustalenie ceny i warunków nabycia
- Umowa przeniesienia własności nieruchomości

Sprawa załatwiana w trybie cywilnoprawnym, nie obowiązują terminy kpa. Czas realizacji uzależniony od woli stron (negocjacje); minimum 2 m-ce.

Opłata skarbowa:
Nie podlega opłacie

Opłata administracyjna:
Nie podlega opłacie

Jednostka odpowiedzialna 
(nazwa referatu, adres, telefon(y) + wew., e-mail) :
Referat Planowani i Rozwoju
ul. Grunwaldzka 20 
83-000 Pruszcz Gdański
tel. 58 775 99 48

Miejsce złożenia dokumentów (piętro, numer pokoju, telefon) :
Biuro podawcze Urzędu Miasta 
ul. Grunwaldzka 20, 
83-000 Pruszcz Gdański
parter budynku
lub elektroniczna skrzynka podawcza /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

Tryb odwoławczy:
Brak

Podstawa prawna:
Art. 20, art. 24, art. 25 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami

Inne informacje, uwagi, wskazówki:
Dokumenty niezbędne do sporządzenia aktu notarialnego dostarcza dotychczasowy właściciel nieruchomości.

Osoba odpowiedzialna za realizację działania (imię, nazwisko, stanowisko, telefon + wew., email) info do użytku wew.:
Elżbieta Drozd, Inspektor Referatu Planowania i Rozwoju, 58 775 99 47, gt@pruszcz-gdanski.pl