Nazwa sprawy:
Wykreślenie hipoteki wpisanej na rzecz Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański

Wymagane dokumenty:
Wniosek o wykreślenie hipoteki.

Załączniki (druki wniosków, formularze itp.) (tu umieszczamy spis, formularze w wersji elektronicznej załączamy do karty):
Wniosek o wykreślenie hipoteki.

Procedura składania wniosku przez Internet (linki, opis):
Formularz można złożyć również drogą elektroniczną, 
za pośrednictwem platformy ePUAP zgodnie z procedurą wysłania pisma ogólnego do Urzędu.

Termin i sposób załatwiania sprawy:
Do 30 dni.
Oświadczenie o zgodzie na wykreślenie hipoteki

Opłata skarbowa:
Nie podlega opłacie

Opłata administracyjna:
Nie podlega opłacie

Jednostka odpowiedzialna 
(nazwa referatu, adres, telefon(y) + wew., e-mail) :
Referat Planowania i Rozwoju 
ul. Grunwaldzka 20 
83-000 Pruszcz Gdański
tel. 58 775 99 48

Miejsce złożenia dokumentów (piętro, numer pokoju, telefon) :
Biuro podawcze Urzędu Miasta 
ul. Grunwaldzka 20, 
83-000 Pruszcz Gdański
parter budynku
lub elektroniczna skrzynka podawcza /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

Tryb odwoławczy:
Brak

Podstawa prawna:
Ustawa Kodeks Cywilny

Inne informacje, uwagi, wskazówki:
Wnioskodawca ponosi koszty notarialnego poświadczenia podpisu. Odbiór oświadczenia przez wnioskodawcę następuje we wskazanej kancelarii notarialnej.

Osoba odpowiedzialna za realizację działania (imię, nazwisko, stanowisko, telefon + wew., email) info do użytku wew.:
Mirona Wierzbowska, Inspektor Referatu Planowania i Rozwoju, 58 775 99 46, dabrowska@pruszcz-gdanski.pl
 



Załączniki:

Wniosek o wykreślenie hipoteki