Nazwa sprawy:

Zaświadczenie o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektu/ części obiektu budowlanego z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego

Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej

Wymagane dokumenty:

- wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektu/ części obiektu budowlanego z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,

- dowód wniesienia należnej opłaty skarbowej

Termin i sposób załatwiania sprawy:

Wydawane jest zaświadczenie w terminie do 7 dni

Wniosek można złożyć: 

· osobiście w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański,
· za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta w Pruszczu Gdańskim, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański,
· za pośrednictwem platformy e-PUAP 

Opłata skarbowa:

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia

- 17 zł

Opłata dodatkowe:

Opłata skarbowa od udzielonego pełnomocnictwa:
- 17 zł

Pełnomocnictwa udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu są zwolnione z opłaty skarbowej.

Opłatę skarbową można uiścić:

- w kasie Urzędu Miasta Pruszcz Gdański, 
- przelewem na konto  nr 94 8335 0003 0121 1827 2000 0007 Bank Spółdzielczy w Pruszczu Gdańskim. Oryginał dowodu zapłaty albo jego uwierzytelnioną kopię należy dołączyć do akt sprawy.

Inne informacje, uwagi, wskazówki:

-

Sprawę prowadzi:

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

Referat Planowania i Rozwoju (pokój 27)

Tel. 775 99 15, 775 99 13



Załączniki:

Wniosek o wydanie zaświadczenia