Porządek obrad:

Część I:

Ślubowanie radnych, którzy byli nieobecni na I inauguracyjnej sesji Rady Miasta.

Część II:

1. Sprawy regulaminowe:
    - przedstawienie porządku obrad,
    - przyjęcie protokołu I inauguracyjnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański.
2. Interpelacje i zapytania radnych.
3. Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego o pracy między sesjami Rady Miasta Pruszcz Gdański.
4. Sprawozdanie pn. „Ocena zasobów pomocy społecznej za 2023 rok dla miasta Pruszcz Gdański w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na rok 2024.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2024 – 2037.
7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składów osobowych komisji stałych IX kadencji Rady Miasta Pruszcz Gdański.
8. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej IX kadencji Rady Miasta Pruszcz Gdański.
9. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji IX kadencji Rady Miasta Pruszcz Gdański.
10.  Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Statutowej Rady Miasta Pruszcz Gdański.
11.  Podjęcie uchwały w sprawie wskazania radnych Rady Miasta Pruszcz Gdański jako członków Zespołu ds. budżetu obywatelskiego..
12.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie utworzenia Polskiej Unii Mobilności Aktywnej.
13.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zatwierdzenia Regulaminu przyznawania i rozliczania dotacji na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański.
14.  Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 1003/7 położonej w obrębie 9 w Pruszczu Gdańskim.
15.  Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów w trybie bezprzetargowym.
16.  Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Pruszcz Gdański.
17.  Wolne wnioski.