Przypominamy, że  wszystkie sprawy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej  (CEIDG) można załatwić przez Internet.

Konto w CEIDG założyć można przy użyciu darmowego Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.


WAŻNE!


Jeśli jeszcze nie masz Profilu Zaufanego możesz go szybko uzyskać przez Internet,  wystarczy, że korzystasz z bankowości elektronicznej.
Po uzyskaniu Profilu Zaufanego załóż konto,   aktywuj je klikając w link, który wysłany zostanie na podany, przy rejestracji, adres mailowy oraz zaloguj się.

Wypełnij wniosek CEIDG-1 i podpisz go (przycisk "podpisz i wyślij wniosek"). Dowodem złożenia wniosku będzie Urzędowe Poświadczenie Odbioru, które wysłane zostanie mailem.
Złożenie wniosku w kilku prostych krokach:

  1. załóż Profil Zaufany jeśli jeszcze go nie posiadasz
  2. załóż konto w CEIDG
  3. aktywuj konto (maila aktywacyjnego znajdziesz w swojej skrzynce pocztowej)
  4. zaloguj się
  5. przygotuj wniosek
  6. podpisz i wyślij wniosek