Nazwa:

Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego.

UWAGA!!!

Od 1 lipca 2022 r. sprawy związane z dodatkiem mieszkaniowym (składanie wniosków, przyznawanie, wypłaty) realizowane będą przez:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Sekcja Świadczeń Rodzinnych

ul. Niepodległości 9

tel. 58 692 17 12

e-mail: mops@pruszcz-gdanski.pl

 

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych.
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego – wypełniony i potwierdzony przez zarządcę domu.
  2. Deklaracja o wysokości dochodów gospodarstwa domowego za okres 3 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku.
  3. Zaświadczenie potwierdzające wysokość dochodów - za okres 3 miesięcy poprzedzających dzień  złożenia wniosku.
  4. Dokumenty potwierdzające uzyskiwanie innego dochodu (np. kopia wyroku sądu o przyznaniu alimentów, aktualne decyzje o przyznaniu zasiłków z pomocy społecznej, renty, emerytury ZUS, KRUS, Wojskowe Biuro Emerytalne).
  5. Aktualny aneks wysokości opłat za lokal za ostatni miesiąc, w którym składany jest wniosek.

 



Załączniki:

Klauzula Informacyjna
zaświadczenie o zarobkach
wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego