Nazwa:

Wniosek o wypłatę dodatku energetycznego.

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.).

2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.).

3. Uchwała Nr IX/97/2019 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 18 września 2019 r. w sprawie określenia wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego (Dz. Urz. Woj. Pom. z 2019 r. poz. 4474).

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wypłatę   dodatku energetycznego. 

2. Umowa o dostarczenie energii elektrycznej, umowa kompleksowa, umowa sprzedaży energii  elektrycznej.

Termin i sposób załatwienia:

Dodatek energetyczny  jest przyznany w drodze decyzji administracyjnej wydanej przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego. Dodatek przyznaje się na okres pobierania dodatku mieszkaniowego.

Miejsce złożenia dokumentów:

Referat Spraw Społecznych 

ul. Grunwaldzka 20, 

83-000 Pruszcz Gdański

pok. nr 8 (parter)

tel. 58 775-99-77

Tryb odwoławczy:

Od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Pruszcza Gdańskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.

Opłata skarbowa:

nie dotyczy

Inne informacje, uwagi, wskazówki:

Dodatek energetyczny przysługuje odbiorcy wrażliwemu. Odbiorca wrażliwy energii elektrycznej to osoba, której przysługuje dodatek mieszkaniowy i jest stroną umowy kompleksowej lub umowy sprzedaży energii elektrycznej zawartej z przedsiębiorstwem energetycznym i zamieszkuje w miejscu dostarczania energii elektrycznej.

Osoba odpowiedzialna za realizację:

Barbara Brancewicz tel. 58 775-99-77, e-mail:brancewicz@pruszcz-gdanski.pl



Załączniki:

Wniosek o wypłatę dodatku energetycznego