W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

Raport o stanie miasta za rok 2023

Poniżej w załączonym pliku znajduje się Raport o stanie miasta za rok 2023. Obejmuje on podsumowanie działalności Burmistrza Pruszcza Gdańskiego w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.

Przewodnicząca Rady Miasta Pruszcz Gdański informuje, że mieszkańcy chcący zabrać głos w debacie nad raportem o stanie miasta (zgodnie z art. 28aa ust 6, 7 i 8 ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 r.) składają do Biura Rady Miasta Pruszcz Gdański pisemne zgłoszenie poparte co najmniej 50 podpisami. 

Zgłoszenie to musi być złożone najpóźniej w dniu poprzedzającym zwołaną sesję Rady Miasta, w porządku której ma być przedstawiony raport tj. najpóźniej w dniu 23 kwietnia 2024 roku. 

Zgodnie z ww. ustawą 15 osób będzie miało możliwość zabrać głos w dyskusji i przedstawić swoje spostrzeżenia dotyczące przedłożonego dokumentu. 

Ustawodawca dopuścił wyłącznie formę pisemną zgłoszenia, wyłączając inne formy, w tym elektroniczną. Biuro Podawcze Urzędu Miasta Pruszcz Gdański czynne jest w poniedziałek od godz. 9:00 - 17:00, a od wtorku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30. 

Załączniki

Powiadom znajomego