W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

Porządek obrad XXXI sesji Rady Miasta

1. Sprawy regulaminowe:

· przedstawienie porządku obrad,
· przyjęcie protokołu XXIX zwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański,
· przyjęcie protokołu XXX nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański.

2. Interpelacje i zapytania radnych.

3. Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego o pracy między sesjami Rady Miasta Pruszcz Gdański – ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

4. Informacja dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII kadencji w latach 2018 – 2023 dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych przez Przewodniczącą Rady Miasta oraz Burmistrza Pruszcza Gdańskiego za rok 2020 – ref. Ireneusz Czernecki Wiceprzewodniczący Rady Miasta Pruszcz Gdański.

5. Informacja Przewodniczącej Rady Miasta Pruszcz Gdański dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII kadencji w latach 2018 – 2023 dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych przez radnych Rady Miasta Pruszcz Gdański za rok 2020 – ref. Małgorzata Czarnecka – Szafrańska Przewodnicząca Rady Miasta Pruszcz Gdański.

6. Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII kadencji w latach 2018 – 2023 dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2020 przez pracowników Urzędu Miasta, dyrektorów/kierowników samorządowych jednostek organizacyjnych oraz prezesów spółek z o. o. Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański  –  ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

7. Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII kadencji w latach 2018 – 2023 dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2020 przez członków Zarządu Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej w Gdańsku  –  ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

8. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański za I półrocze 2021 roku (materiał został dostarczony radnym e-mailem w dniu 31 sierpnia 2021 r.) – ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

9. Informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2021 – 2030 (materiał został dostarczony radnym e-mailem w dniu 31 sierpnia 2021 r.) –  ref. Maria Niderla Skarbnik Miasta.

10. Informacja z wykonania planu finansowego Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim – instytucji kultury za pierwsze półrocze 2021 roku (materiał został dostarczony radnym e-mailem w dniu 31 sierpnia 2021 r.) – ref. Jerzy Kulka Zastępca Burmistrza ds. społecznych.

11. Informacja z wykonania planu finansowego Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pruszczu Gdańskim – instytucji kultury za pierwsze półrocze 2021 roku (materiał został dostarczony radnym e-mailem w dniu 31 sierpnia 2021 r.) –  ref. Jerzy Kulka Zastępca Burmistrza ds. społecznych.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na rok 2021– ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2021 – 2029 – ref. Maria Niderla Skarbnik Miasta.

14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości – ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

15. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2022 dla miasta Pruszcz Gdański”– ref. Jerzy Kulka Zastępca Burmistrza ds. społecznych.

16. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pn.: „Szczepienia profilaktyczne przeciwko wirusom brodawczaka ludzkiego HPV realizowane w Gminie Miejskiej Pruszcz Gdański”,  w latach 2022 – 2024 – ref. Jerzy Kulka Zastępca Burmistrza ds. społecznych.

17. Podjęcie uchwały w sprawie przygotowania projektu uchwały ustalającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

18. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w Pruszczu Gdańskim – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

19. Podjęcie uchwały w sprawie sprostowania błędu pisarskiego w nazwach ulic – ref. Dorota Opałka Sekretarz Miasta.

20. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia woli przejęcia nieruchomości Skarbu Państwa do zasobu gminnego z przeznaczeniem pod drogę gminną  – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

21. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu użytkowania wieczystego nieruchomości położonej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Grunwaldzkiej – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

22. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zwiększenie udzielonej pomocy finansowej przez Gminę Miejską Pruszcz Gdański w formie dotacji celowej Powiatowi Gdańskiemu z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, z przeznaczeniem na przebudowę drogi powiatowej nr 2247G ul. Gałczyńskiego w Pruszczu Gdańskim – etap I – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

23. Podjęcie uchwały w sprawie podtrzymania stanowiska wyrażonego w uchwale Nr XXIX/349/2021 z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Pruszcza Gdańskiego – ref. Jerzy Kłys Przewodniczący Komisji Skarg Wniosków i Petycji.

24. Wolne wnioski.

Powiadom znajomego