W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

Porządek obrad XXXVI sesji zwyczajnej Rady Miasta Pruszcz Gdański

1. Sprawy regulaminowe:

  • przedstawienie porządku obrad,
  • przyjęcie protokołu XXXIII zwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański,
  • przyjęcie protokołu XXXIV nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański,
  • przyjęcie protokołu XXXV nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański.

2. Interpelacje i zapytania radnych.

3. Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego o pracy między sesjami Rady Miasta Pruszcz Gdański.

4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na rok 2021.

5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2021 – 2029.

6. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2022 – 2033 oraz przedstawienie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej 
w Gdańsku w sprawie opinii o projekcie uchwały o Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2022 – 2033.

7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi.

8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszcz Gdański „GPZ Pruszcz”.

9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla miasta Pruszcz Gdański do 2030 r.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Pruszcz Gdański na 2022 rok.

11. Przedłożenie planów pracy komisji stałych Rady Miasta Pruszcz Gdański na 2022 rok:

1) Komisji Budżetowej,

2) Komisji Gospodarki Komunalnej,

3) Komisji Oświaty, Kultury i Sportu,

4) Komisji Ochrony Zdrowia i Spraw Socjalnych,

5) Komisji Ochrony Środowiska,

6) Komisji Bezpieczeństwa i Przestrzegania Prawa.

12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Pruszcza Gdańskiego.

13. Wolne wnioski.

Powiadom znajomego