W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

Protokół z obrad XLV nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 7 lipca 2022r.

P R O T O K Ó Ł   XLV

obrad XLV nadzwyczajnej  sesji  Rady  Miasta  Pruszcz  Gdański,
 która odbyła się w dniu 7 lipca 2022 roku
w sali Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim
w mieszanym składzie obradowania z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

Lista obecności stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego protokołu.
W  obradach  uczestniczyło - 19 radnych.
Nieobecnych - 1 osoba.


Początek obrad: 7 lipca 2022 r. o godz. 15:30
Zakończenie obrad: 7 lipca 2022 r. godz. 16:05
 

Małgorzata Czarnecka - Szafrańska -
Przewodnicząca Rady Miasta Pruszcz Gdański 
o godz. 15:30  otworzyła obrady słowami:
„Otwieram czterdziestą piątą nadzwyczajną sesję Rady Miasta
Pruszcz Gdański”.

 

Pełna treść protokołu dostępna w załączniku.

Załączniki

Powiadom znajomego