W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

Porządek obrad XLVI sesji nadzwyczajnej Rady Miasta Pruszcz Gdański

  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na rok 2022 – ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2022 – 2033 – ref. Maria Niderla Skarbnik Miasta.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Miejskiej Pruszcz Gdański – ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.
  4. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XLVIII/459/2018 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 22 czerwca 2018 r. w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek oraz zasad przyznawania zwolnień od obowiązku realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych, doradców zawodowych zatrudnionych w przedszkolu i szkołach, prowadzonych przez Gminę Miejską Pruszcz Gdański – ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

Powiadom znajomego