W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

Porządek obrad XLVII sesji zwyczajnej Rady Miasta Pruszcz Gdański

CZĘŚĆ I

  1. Odczytanie Postanowienia Nr 27/2022 Komisarza Wyborczego w Gdańsku I z dnia 20 czerwca 2022 r. w sprawie obsadzenia mandatu radnego.
  2. Ślubowanie Radnego – Krzysztofa Jakuba Stefańczyka.
  3. Podziękowanie dla Alicji Ścierzyńskiej oraz dla Ks. Prałata Stanisława Łady za ogromne zaangażowanie na rzecz pomocy uchodźcom z Ukrainy.
  4. Podziękowanie dla firm za wsparcie zbiórki darów dla uchodźców z Ukrainy.
  5. Wręczanie aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
  6. Wręczenie Brązowych Odznak Honorowych Zasłużony dla Pożarnictwa Województwa Pomorskiego.

 CZĘŚĆ II  

  1. Sprawy regulaminowe:
  • przedstawienie porządku obrad (wpłynął wniosek Burmistrza o zmianę porządku obrad poprzez wprowadzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXIX/278/2009 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu określającego wysokość stawek dodatków oraz szczegółowe warunki ich przyznawania, sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach) ujęcie projektu uchwały
  • przyjęcie protokołu XLIII zwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański,
  • przyjęcie protokołu XLIV uroczystej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański,
  • przyjęcie protokołu XLV nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański,
  • przyjęcie protokołu XLVI nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański.
  1. Interpelacje i zapytania radnych.
  1. Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego o pracy między sesjami Rady Miasta Pruszcz Gdański.
  1. Informacja dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII kadencji w latach 2018 – 2023 dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych przez Przewodniczącą Rady Miasta oraz Burmistrza Pruszcza Gdańskiego za rok 2021.
  1. Informacja Przewodniczącej Rady Miasta Pruszcz Gdański dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII kadencji w latach 2018 – 2023 dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych przez radnych Rady Miasta Pruszcz Gdański za rok 2021.
  1. Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII kadencji w latach 2018 – 2023 dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2021 przez pracowników Urzędu Miasta, dyrektorów/kierowników samorządowych jednostek organizacyjnych oraz prezesów spółek z o. o. Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański.
  1. Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII kadencji w latach 2018 – 2023 dotycząca złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2021 przez członków Zarządu Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej w Gdańsku.
  1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański za I półrocze 2022 roku.
  1. Informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2022 – 2033.
  1. Informacja z wykonania planu finansowego Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim – instytucji kultury za pierwsze półrocze 2022 roku .
  1. Informacja z wykonania planu finansowego Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pruszczu Gdańskim – instytucji kultury za pierwsze półrocze 2022 roku.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składów osobowych komisji stałych VIII kadencji Rady Miasta Pruszcz Gdański w latach 2018 – 2023.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji VIII kadencji Rady Miasta Pruszcz Gdański w latach 2018 – 2023.
  1. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Statutowej Rady Miasta Pruszcz Gdański i określenia trybu wprowadzania poprawek do Statutu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na rok 2022.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2022 – 2033.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

Wpłynął wniosek Komisji Gospodarki Komunalnej o zmianę uchwały – Adam Bodo Przewodniczący Komisji Komunalnej.

  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na złożenie wniosku o udzielenie wsparcia finansowego z Funduszu Dopłat na budowę budynku z lokalami mieszkalnymi realizowanego przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego – ABK Spółkę z o. o.
  1. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustanowienia stypendiów Burmistrza Pruszcza Gdańskiego w ramach Pruszczańskiego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości niezabudowanej w formie przetargu ustnego ograniczonego stanowiącej własność Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy nowo powstałej ulicy w Pruszczu Gdańskim.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania z gminnych wiat rowerowych – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.
  1. Wolne wnioski.

Powiadom znajomego