W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

Porządek obrad LIV sesji zwyczajnej Rady Miasta Pruszcz Gdański

CZĘŚĆ I

Wręczenie gratulacji za sukces odniesiony podczas Krajowej Wystawy Gołębi Rasowych, Drobiu Rasowego i Królików dla Jacka Kruka i Tomasza Borkowskiego.

CZĘŚĆ II 
 

1. Sprawy regulaminowe:

·  przedstawienie porządku obrad,

·  przyjęcie protokołu L zwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański,

·  przyjęcie protokołu LI budżetowej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański,

·  przyjęcie protokołu LII nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański,

·  przyjęcie protokołu LIII nadzwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański.

 2. Interpelacje i zapytania radnych.

 3. Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego o pracy między sesjami Rady Miasta Pruszcz Gdański – ref. Janusz Wróbel Burmistrz Pruszcza Gdańskiego.

4. Informacja Burmistrza Pruszcza Gdańskiego dla Rady Miasta Pruszcz Gdański VIII Kadencji w latach 2018 – 2023 o zgłoszonych żądaniach, o których mowa w art. 36 ust. 1 - 3 i ust. 5 oraz wydanych decyzjach, o których mowa w art. 37 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za rok 2022 
(materiał został dostarczony radnym e-mailem w dniu 20 stycznia 2023 r.) 
– ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

5. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli w roku 2022 na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i przedszkolu prowadzonych przez Gminę Miejską Pruszcz Gdański (materiał został dostarczony radnym e-mailem w dniu 
24 stycznia 2023 r.) – ref. Jerzy Kulka Zastępca Burmistrza ds. społecznych.

6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych budżetu obywatelskiego na rok 2024 – ref. Dorota Opałka Sekretarz Miasta.

7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji celowej przez Gminę Miejską Pruszcz Gdański dla Województwa Pomorskiego, z przeznaczeniem na działalność bieżącą Teatru Wybrzeże w Gdańsku – ref. Jerzy Kulka Zastępca Burmistrza ds. społecznych.
 
8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

9. Podjęcie uchwały w sprawie  określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną opłatę 
za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności częstotliwości odbierania odpadów komunalnych i sposobu świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza 
ds. komunalnych.

11. Podjęcie uchwały w sprawie programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na rok 2023 – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia górnych stawek opłat za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu Targowiska Miejskiego przy ul. Krótkiej 22 w Pruszczu Gdańskim – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości niezabudowanej w formie przetargu ustnego nieograniczonego stanowiącej własność Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański (dot. działki nr 111 obr. 7) – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości niezabudowanej w formie przetargu ustnego nieograniczonego stanowiącej własność Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański (dot. działki nr 4/43 obr. 7) – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości niezabudowanych w formie przetargu ustnego nieograniczonego stanowiących własność Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański (dot. działek nr 2/25 i 2/23 obr. 7) – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości niezabudowanej w formie przetargu ustnego nieograniczonego stanowiącej własność Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański (dot. działki nr 181 obr. 15) – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości niezabudowanej w formie przetargu ustnego ograniczonego stanowiącej własność Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański (dot. działki 16/2 obr. 4) – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

19. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszcz Gdański „Plan przy rzece Raduni” – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

20. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszcz Gdański „Rejon ul. NSZZ Solidarność” – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

21. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej przez Gminę Miejską Pruszcz Gdański – ref. Radosław Klaczkowski Zastępca Burmistrza ds. komunalnych.

22. Roczne sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Pruszcz Gdański za 2022 rok – ref. Danuta Olech Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Rady Miasta.

23. Roczne sprawozdanie z działalności Komisji stałych i doraźnych Rady Miasta Pruszcz Gdański za 2022 rok – ref. Przewodniczący Komisji stałych i doraźnych Rady Miasta Pruszcz Gdański tj.: 

a)       Komisji Budżetowej, 
b)      Komisji Gospodarki Komunalnej, 
c)       Komisji Oświaty, Kultury i Sportu, 
d)      Komisji Ochrony Zdrowia i Spraw Socjalnych, 
e)       Komisji Ochrony Środowiska, 
f)       Komisji Bezpieczeństwa i Przestrzegania Prawa, 
g)      Komisji Skarg Wniosków i Petycji,
h)      Komisji Statutowej.

24.   Wolne wnioski.

Powiadom znajomego