W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

Petycja w sprawie zmiany uchwały Nr XLIX/490/2022 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 9 listopada 2022 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty.

Data złożenia petycji:
3 kwietnia 2023 r.
Podmiot wnoszący petycję:
Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach nie publikuje się danych osoby wnoszącej petycję.
Treść petycji:
Petycja w sprawie zmiany metody naliczania wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zabudowie jednorodzinnej w Pruszczu Gdańskim.
Przebieg załatwienia petycji:
Przekazanie petycji do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Informacje dotyczące zasięganych opinii w sprawie:
-
Przewidywany termin załatwienia petycji:
-
Sposób załatwienia petycji:
- Uchwała Nr LVI/572/2023 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 15 czerwca 2023 r. w sprawie rozpatrzenia petycji mieszkańca Pruszcza Gdańskiego.

 

Załączniki

Petycja pdf, 296 kB

Powiadom znajomego