Zarządzenie Nr 37/2024 w sprawie zapewnienia obsługi i techniczno – materialnych warunków pracy obwodowym komisjom wyborczym powołanym w celu wykonania czynności związanych z organizacją i przeprowadzeniem wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
ZARZĄDZENIE Nr 37/2024
BURMISTRZA PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
z dnia 15 lutego 2024 r.
w sprawie zapewnienia obsługi i techniczno – materialnych warunków pracy obwodowym komisjom wyborczym powołanym w celu wykonania czynności związanych z organizacją i przeprowadzeniem wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz
w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast
zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
Na podstawie art. 156 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 2408)
zarządzam, co następuje:
§ 1
1. W celu zapewnienia obsługi i techniczno – materialnych warunków pracy obwodowym komisjom wyborczym powołanym w zakresie wykonania czynności związanych z organizacją i przeprowadzeniem wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. powołuje się spośród pracowników Urzędu Miasta Pruszcz Gdański Zespół w składzie osobowym:
- Joanna Jackiewicz – Inspektor w Referacie Organizacyjnym;
- Anna Banaczyk – Inspektor w Referacie Organizacyjnym.
2. Do podstawowych zadań osób wchodzących w skład Zespołu, o którym mowa w ust. 1 należy:
1) nawiązanie i utrzymywanie niezbędnych kontaktów organizacyjnych z kierownictwem obiektu, w którym znajduje się siedziba danej obwodowej komisji wyborczej celem właściwego przygotowania lokalu;
2) podejmowanie w porozumieniu z Burmistrzem Pruszcza Gdańskiego lub Sekretarzem Miasta niezbędnych przedsięwzięć dla zapewnienia obwodowym komisjom wyborczym odpowiednich techniczno – materialnych warunków pracy (łączność, umeblowanie, kabiny, urna, materiały kancelaryjne itp.);
3) informowanie osób, o których mowa w punkcie 2 o stanie przygotowania lokalu wyborczego oraz ewentualnych przeszkodach w realizacji powierzonych zadań;
4) obsługa obwodowej komisji wyborczej, w tym udzielanie komisji odpowiedniej pomocy organizacyjnej i biurowo – kancelaryjnej w toku jej pracy.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje do chwili rozwiązania obwodowych komisji wyborczych.