W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

OD INSPEKTORA DO STARSZEGO INSPEKTORA W REFERACIE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Kandydatka nie wykazała się wystarczającą wiedzą i doświadczeniem w zakresie realizacji zadań na ww. stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko OD INSPEKTORA DO STARSZEGO INSPEKTORA W REFERACIE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejsce pracy URZĄD MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI 83-000 PRUSZCZ GDAŃSKI UL. GRUNWALDZKA 20
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert URZĄD MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI 83-000 PRUSZCZ GDAŃSKI UL. GRUNWALDZKA 20
Status rozstrzygnięte

URZĄD MIASTA
w PRUSZCZU GDAŃSKIM
UL. GRUNWALDZKA 20
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
OD INSPEKTORA DO STARSZEGO INSPEKTORA
W REFERACIE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
OFERTA NR 5/2024
z dnia 14 maja 2024 r.

1.
Wymagania niezbędne:
a)obywatelstwo polskie,
b)co najmniej 3 letni staż pracy
c)wykształcenie wyższe: rachunkowość, finanse, ekonomia, prawo.
d)znajomość ustaw dotyczących: podatku od towarów i usług, finansów publicznych, rachunkowości, dochodów samorządu terytorialnego, samorządu gminnego, pracowników samorządowych,
e)znajomość rozporządzeń: podatku od towarów i usług, planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, klasyfikacji budżetowej, sprawozdawczości budżetowej, prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych,
f)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g)nieposzlakowana opinia,
h)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.


2.Wymagania dodatkowe:
a)doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub publicznej,
b)komunikatywność, obowiązkowość, odpowiedzialność i systematyczność,
c)umiejętność pracy w zespole,
d)co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku o podobnym charakterze.


3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)rozliczenie podatku VAT Urzędu Miasta przy wykorzystaniu struktury sprzedaży oraz prewspółczynnika,
b)uzgodnienie podatku VAT w oparciu o sporządzoną ewidencję zakupu i sprzedaży dostarczoną przez jednostki organizacyjne,
c)prowadzenie rozliczeń w ramach scentralizowanego podatku VAT oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie przepisów VAT,
d)kontrola prawidłowości danych dotyczących podatku VAT przekazywanych do Ministerstwa Finansów za pomocą Jednolitego Pliku Kontrolnego,
e)agregacja danych przekazywanych przez jednostki budżetowe i zakład budżetowy Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański w zakresie ksiąg podatkowych oraz dowodów księgowych w formie JPK_V7M oraz sporządzenie zestawienia i przesłanie do urzędu skarbowego w formie elektronicznej do 25 dnia miesiąca następującego po każdym kolejnym miesiącu,
f)ustalanie struktury sprzedaży i prewspółczynnika VAT dla Urzędu,
g)prowadzenie rejestru zakupów Urzędu Miasta dla celów rozliczania podatku VAT,
h)przygotowywanie wniosków o wydanie interpretacji podatkowych w zakresie podatku VAT,
i)aktualizacja procedur oraz instrukcji związanych z obiegiem dokumentów pomiędzy scentralizowanymi jednostkami,
j)bezpośrednia współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT,
k)bieżące zapoznawanie się z przepisami prawnymi w zakresie podatku VAT, a także z orzecznictwem organów podatkowych i polskich sądów administracyjnych oraz sądownictwa europejskiego,
l)przekazywanie informacji o schematach podatkowych zgodnie z odpowiednimi przepisami Ordynacji podatkowej,
m)zastępowanie pracowników referatu.


4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a)umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
b)godziny pracy: poniedziałek 9:00 -17:00, wtorek – piątek 7:30 -15:30,
c)obsługa sprzętu komputerowego i biurowego (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie),
d)na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.


5. Wymagane dokumenty:
a)życiorys (CV),
b)list motywacyjny,
c)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d)kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e)inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f)kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,
g)oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadaniu nieposzlakowanej opinii.


Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 530), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Pruszcz Gdański lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko od inspektora do starszego inspektora w terminie do dnia 28 maja 2024 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miasta przez okres 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miasta nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim w kwietniu 2024 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Pruszcza Gdańskiego z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 20, który reprezentuje Gminę Miejską Pruszcz Gdański i jest kierownikiem Urzędu Miasta Pruszcz Gdański.
2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Krzysztofa Pukaczewskiego, z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem e-mail iod@pruszcz-gdanski.pl.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na poszczególne stanowiska pracy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. b) RODO.
4.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Komisja rekrutacyjna oraz mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi pocztowe, prawne oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych.
5.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: w przypadku kandydatów którzy nie zostali przyjęci w procesie rekrutacji - przez okres 7 od dnia zakończenia rekrutacji, w przypadku kandydatów którzy zostali zatrudnieni - przez okres przewidziany w Instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7.Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8.W przypadku gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9.Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz obowiązujących regulacji wewnętrznych (Zarządzenie Nr 635/2017 Burmistrza Pruszcza Gdańskiego). Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uwzględnienia Pana/i kandydatury w procesie rekrutacji.

Załączniki

Powiadom znajomego