W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

OD INSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY W ZESPOLE DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W REFERACIE STRAŻY MIEJSKIEJ

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Paweł Łuczak, zam. Gdańsk
Uzasadnienie wyboru Kandydat spełnił wymagania formalne wynikające z treści ogłoszenia, wykazał się bardzo dobrym przygotowaniem merytorycznym i doświadczeniem w zakresie realizacji obowiązków na aplikowanym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko OD INSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY W ZESPOLE DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W REFERACIE STRAŻY MIEJSKIEJ
Miejsce pracy URZĄD MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert URZĄD MIASTA W PRUSZCZU GDAŃSKIM UL. GRUNWALDZKA 20
Status rozstrzygnięte

Ogłoszenie - OD INSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY W ZESPOLE DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W REFERACIE STRAŻY MIEJSKIEJ Ogłoszenie - OD INSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY W ZESPOLE DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W REFERACIE STRAŻY MIEJSKIEJ URZĄD MIASTA 
w PRUSZCZU GDAŃSKIM UL. GRUNWALDZKA 20
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY 


 OD INSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY W ZESPOLE DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W REFERACIE STRAŻY MIEJSKIEJ
OFERTA NR 13/2024 z dnia 17 lipca 2024 r.

 
Wymagania niezbędne:
a)     obywatelstwo polskie,
b)    co najmniej 3 letni staż pracy,
c)     wykształcenie wyższe, z zakresu bezpieczeństwa narodowego lub wewnętrznego, spraw obronnych, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej lub studia kierunkowe dla służb mundurowych, 
w szczególności: wojska, policji, straży pożarnej lub straży granicznej, 
d)    znajomość ustaw o obronie Ojczyzny, o stanie wyjątkowym, o stanie wojennym, o zarządzaniu kryzysowym, o stanie klęski żywiołowej,  o ochronie informacji niejawnych, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych, 
e)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f)       nieposzlakowana opinia,
g)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania dodatkowe:
a)     doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zagadnieniami dotyczącymi spraw obronnych, 
a także zarządzaniem kryzysowym, bezpieczeństwem publicznym lub ratownictwem oraz 
z zagadnieniami dotyczącymi ochrony informacji niejawnych,

b)                 umiejętność interpretowania przepisów prawnych,
c)                 samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność,
d)                 umiejętności komunikacyjne, 
e)                 umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, 
f)                  umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej,
g)                 umiejętność pracy w zespole,
h)                 właściwe planowanie i organizowanie pracy, 
i)                  sumienność, systematyczność w pracy oraz terminowa realizacja zadań.

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)       planowanie przedsięwzięć w zakresie sposobu wykonywania zadań w ramach obowiązku obrony,
b)       opracowanie i aktualizacja Planu operacyjnego funkcjonowania Miasta Pruszcz Gdański w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,
c)       sporządzenie i aktualizacja dokumentacji  związanej z podwyższaniem gotowości obronnej państwa oraz organizowanie szkoleń w tym zakresie,
d)       rejestracja obywateli polskich (mężczyzn i kobiet), którzy ukończyli osiemnaście lat życia na potrzeby ewidencji wojskowej oraz prowadzenia kwalifikacji wojskowej,
e)       przygotowanie i udział w kwalifikacji wojskowej w zakresie określonym w ustawie o obronie Ojczyzny,
f)        prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowanie decyzji w sprawie nałożenia świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności państwa.
g)       opracowanie i aktualizacja dokumentacji planistycznej dotyczącej przygotowania i wykorzystania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa, w tym organizacji i funkcjonowania zastępczych miejsc szpitalnych,
h)       prowadzenie spraw o wyłączenie z obowiązku pełnienia służby wojskowej pełnionej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
i)        planowanie ćwiczeń doskonalących, gier decyzyjnych i treningów zgodnie z zaleceniami koordynatora oraz zatwierdzonymi planami, 
j)        sporządzanie corocznych kwestionariuszy NKPPO,
k)       prowadzenie kontroli realizacji zadań obronnych wykonywanych przez gminne jednostki organizacyjne oraz spółki,
l)        współdziałanie z terenowymi organami wykonawczymi MON oraz administracji publicznej 
w planowaniu i realizacji zadań obronnych,
m)     prowadzenie Kancelarii dokumentów niejawnych, 
n)       wykonywanie obowiązków Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego.

4.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a)                                   umowa o pracę w wymiarze od 0,5 etatu do 1 etatu,
b)                                   godziny pracy:  730 -1530,
c)     obsługa sprzętu komputerowego i biurowego (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie),
d)    na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

5.    Wymagane dokumenty:

a)      życiorys (CV),
b)      list motywacyjny, 
c)      kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 
d)      kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e)      inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f)       kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,
g)      oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.),
jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Pruszcz Gdański lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko od inspektora do głównego specjalisty w Zespole ds. Zarządzania Kryzysowego w Referacie Straży Miejskiej - w terminie do dnia 31 lipca 2024 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie 
o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń  Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim. 

Dokumenty kandydata  wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miasta przez okres 7 dni od dnia upowszechnienia informacji 
o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. 
Urząd Miasta nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim w czerwcu 
2024 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:

1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Pruszcza Gdańskiego z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, 
przy ul. Grunwaldzkiej 20, który reprezentuje Gminę Miejską Pruszcz Gdański i jest kierownikiem Urzędu Miasta Pruszcz Gdański.

2.      Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Krzysztofa Pukaczewskiego, z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem e-mail iod@pruszcz-gdanski.pl. 

3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na poszczególne stanowiska pracy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, zgodnie z art. 6 ust 1 lit.  b) RODO.

4.      Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Komisja rekrutacyjna oraz mogą być podmioty świadczące 
dla Administratora usługi pocztowe, prawne oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych.

5.      Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 

6.      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: w przypadku kandydatów którzy nie zostali przyjęci w procesie rekrutacji 
- przez okres 7 od dnia zakończenia rekrutacji, w przypadku kandydatów którzy zostali zatrudnieni - przez okres przewidziany 
w Instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. 
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 

7.      Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8.      W przypadku gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz obowiązujących regulacji wewnętrznych (Zarządzenie Nr 635/2017 Burmistrza Pruszcza Gdańskiego). Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uwzględnienia Pana/i  kandydatury w procesie rekrutacji.

Załączniki

Powiadom znajomego