W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

OD PODINSPEKTORA DO INSPEKTORA W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Karolina Kowalska, Pruszcz Gdański
Uzasadnienie wyboru kandydatka spełniła wymagania formalne wynikające z treści ogłoszenia, wykazała się dobrym przygotowaniem merytorycznym i doświadczeniem w zakresie realizacji obowiązków na aplikowanym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko OD PODINSPEKTORA DO INSPEKTORA W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Miejsce pracy URZĄD MIASTA W PRUSZCZU GDAŃSKIM
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
Status rozstrzygnięte

URZĄD MIASTA W PRUSZCZU GDAŃSKIM, UL. GRUNWALDZKA 20
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY 
OD PODINSPEKTORA DO INSPEKTORA W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ

OFERTA NR 20/2024
z dnia 12 września 2024 r.

 
1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe, kierunek ochrona środowiska, budownictwo, administracja, 

b) znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o drogach publicznych, o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, o odpadach, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego,

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) nieposzlakowana opinia,

e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

f) obywatelstwo polskie.

2. Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub publicznej,

b) znajomość obsługi komputera, programów MS OFFICE oraz innych urządzeń biurowych,

c) prawo jazdy kat. B,

d) komunikatywność, obowiązkowość, odpowiedzialność i systematyczność, 

e) umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem  placów zabaw,

b) prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych właścicielom nieruchomości, którzy  nie dopełnili obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych,

c) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi (dostęp do drogi publicznej oraz pozwolenia na wykonanie zjazdów),

d) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem  „małej” infrastruktury (fontanny, toalety),

e) współudział w kontrolach nieruchomości pod kątem utrzymania czystości i porządku,

f) opracowywanie na sesje rady miasta materiałów i uchwał związanych z  zadaniami wynikającymi z  zakresu czynności, 

g) przygotowywanie zestawień, ankiet i sprawozdań dotyczących prowadzonych zadań,

h) wprowadzanie do systemu komputerowego umów oraz faktur w zakresie prowadzonych zadań.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,

b) godziny pracy: poniedziałek  9.00-17.00, wtorek- piątek 7.30-15.30,

c) obsługa sprzętu komputerowego i biurowego (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie),

d) praca w terenie, 

e) na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

5. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV),

b) list motywacyjny, 

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

e) inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

f) kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,

g) oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie polskim, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

 Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Pruszcz Gdański lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko od podinspektora do inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej” w terminie do dnia 26 września 2024 r. 
tj. 14 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, oraz na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim. 

Dokumenty kandydata  wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miasta przez okres 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. w okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miasta nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim w sierpniu 2024 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Pruszcza Gdańskiego z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, 
przy ul. Grunwaldzkiej 20, który reprezentuje Gminę Miejską Pruszcz Gdański i jest kierownikiem Urzędu Miasta Pruszcz Gdański.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Krzysztofa Pukaczewskiego, z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem e-mail iod@pruszcz-gdanski.pl. 
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na poszczególne stanowiska pracy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, zgodnie z art. 6 ust 1 lit.  b) RODO.
4.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Komisja rekrutacyjna oraz mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi pocztowe, prawne oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: w przypadku kandydatów którzy nie zostali przyjęci w procesie rekrutacji - przez okres 7 od dnia zakończenia rekrutacji, w przypadku kandydatów którzy zostali zatrudnieni - przez okres przewidziany w Instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 
7. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. W przypadku gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz obowiązujących regulacji wewnętrznych (Zarządzenie Nr 635/2017 Burmistrza Pruszcza Gdańskiego). Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uwzględnienia Pana/i  kandydatury w procesie rekrutacji.

Załączniki

Powiadom znajomego