W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

Korzystanie z przystanków komunikacyjnych

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy inne
Komórka odpowiedzialna Referat Gospodarki Komunalnej

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym
Uchwała nr XIX/196/2016 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 25 maja 2016 r.
Uchwała nr XXIV/293/2021 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 17 lutego 2021 r.
 
Wymagane dokumenty
- wniosek,
- proponowany rozkład jazdy z uwzględnieniem przystanków, długości linii komunikacyjnej podanej w kilometrach,
- wykaz obsługiwanych przystanków ze wskazaniem ich numerów i nazw,
- mapę z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański, wykaz pojazdów, którymi przewoźnik lub operator zamierza wykonywać przewozy z podaniem numeru rejestracyjnego,
- aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców lub ewidencji działalności gospodarczej,
- kserokopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przewozu osób.
 
Termin i sposób załatwienia
Wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć w biurze podawczym Urzędu Miasta Pruszcz Gdański przy ul. Grunwaldzkiej 20
Zgodna na korzystanie z przystanków zostaje wydana w terminie do 30 dni i przesłana do wnioskodawcy pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Po wcześniejszym umówieniu się istnieje możliwość odbioru dokumentacji w siedzibie Referatu Gospodarki Komunalnej na ul. Krótkiej 4.
 
Dodatkowe informacje
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Referatu Gospodarki Komunalnej przy ul. Krótkiej 4, telefonicznie pod numerem: (58) 775-99-18 luba mailowo utrzymaniemiasta@pruszcz-gdanski.pl
Godziny pracy urzędu: poniedziałek: 9-17, wtorek-piątek: 7:30-15:30

Treść uchwały nr XXIV/293/2021 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 17 lutego 2021 r. wraz z aktualnym wykazem przystanków dostępna jest pod adresem: https://bip.pruszcz-gdanski.pl/uchwala/10145/uchwala-nr-xxiv-293-2021

Treść uchwały nr XIX/196/2016 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 25 maja 2016 r. dostępna jest poniżej.
Wnioski
Wniosek dostępny jest do pobrania poniżej.

Załączniki

Powiadom znajomego