W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

Zaświadczenie z Rejestru Dowodów Osobistych

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy dowód osobisty
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich

Nazwa:

Zaświadczenie z Rejestru Dowodów Osobistych

Opis ogólny:

Zaświadczenie dot. danej osoby zawierające informacje zgromadzone w obsługiwanym przez gminę Rejestrze Dowodów Osobistych.

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych
  2. Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej
  3. Ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego


Wymagane dokumenty:

  1. podanie/wniosek o wydanie zaświadczenia,
  2. dowód wniesienia opłaty za wydanie zaświadczenia,
  3. dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości,
  4. pełnomocnictwo (w przypadku osoby upoważnionej) wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej z tytułu złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.

Terminy i sposób załatwienia sprawy:

Termin załatwienia sprawy wynosi 7 dni od daty wpływu wniosku. Odmowa wydania zaświadczenia bądź odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści następuje w drodze postępowania.

Miejsce i sposób składania dokumentów:

Urząd Miasta Pruszcz Gdański ul. Grunwaldzka 20, Referat Spraw Obywatelskich-pokój nr 6

Podanie o wydanie zaświadczenia można przesłać drogą elektroniczną (ePUAP). Złożona informacja musi być podpisana Profilem Zaufanym lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu.

Tryb odwoławczy:

Od postanowienia przysługuje stronie prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Pomorskiego w Gdańsku w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego postanowienia. Zażalenie wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Pruszcza Gdańskiego

Opłaty:

opłata skarbowa:


Wydanie zaświadczenia na wniosek podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,00 zł. Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku (potwierdzenie wpłaty stanowi załącznik do wniosku). Opłatę należy uiścić w Kasie Urzędu Miasta bądź na rachunek bankowy Urzędu Miasta: 94 8335 0003 0121 1827 2000 0007

Opłacie skarbowej podlega złożenie pełnomocnictwa w danej sprawie (nie dotyczy wstępnych i zstępnych, którzy zwolnieni są z obowiązku uiszczenia opłaty); opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł.Opłatę należy uiścić w Kasie Urzędu Miasta bądź na rachunek bankowy Urzędu Miasta: 94 8335 0003 0121 1827 2000 0007

Numer telefonu do kontaktu:

tel: (58) 775-99-56




Powiadom znajomego