W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

Wymeldowanie z pobytu stałego lub pobytu czasowego decyzją administracyjną

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy meldunki
Komórka odpowiedzialna Referat Spraw Obywatelskich

Nazwa:

Wymeldowanie z pobytu stałego lub pobytu czasowego decyzją administracyjną

Opis ogólny:

Podanie o wymeldowanie decyzją administracyjną, osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się składa właściciel lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności,
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej,
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego,

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wymeldowanie w trybie administracyjnym,
  2. dowód wniesienia opłaty skarbowej,
  3. pełnomocnictwo (w przypadku osoby upoważnionej) wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej z tytułu złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa,
  4. tytuł prawny do lokalu (kopia).
    Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu.

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Sprawa wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego zgodnie z przepisami ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

Miejsce i sposób składania dokumentów:

Dokument można przesłać drogą elektroniczną wypełniając poniższy formularz znajdujący się na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP) - pismo ogólne do urzędu. Złożona informacja musi być podpisana Profilem Zaufanym lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu.

Biuro podawcze Urzędu Miasta ul. Grunwaldzka 20

Tryb odwoławczy:

Odwołanie do Wojewody Pomorskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Opłaty:

10,00 zł za decyzję administracyjną

17,00 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jeśli osobę wnoszącą podanie reprezentuje pełnomocnik). Opłatę należy uiścić w Kasie Urzędu Miasta bądź na rachunek bankowy Urzędu Miasta: 94 8335 0003 0121 1827 2000 0007

Osoba odpowiedzialna za realizację zadania:

Piotr Skiba, tel.: (58) 775-99-35

Załączniki

Powiadom znajomego