Zarządzenie nr 110/2021
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Pruszcza Gdańskiego |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania Komisji do przejęcia majątku dotychczas dzierżawionego przez Agnieszkę Kucwaj-Janisz, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Przedszkole Publiczne im. Janusza Korczaka Agnieszka Kucwaj-Janisz, NIP 5932268229, REGON 221176699, przy ul. Żwirki i Wigury 8 w Pruszczu Gdańskim, stanowiącego własność Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański. |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 713, poz. 1378; z 2021r. poz. 1038)
zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję do przejęcia majątku dotychczas dzierżawionego przez Agnieszkę Kucwaj-Janisz, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Przedszkole Publiczne im. Janusza Korczaka Agnieszka Kucwaj-Janisz, NIP 5932268229, REGON 221176699, przy ul. Żwirki i Wigury 8 przez Gminę Miejską Pruszcz Gdański w następującym składzie osobowym:
- Członek Komisji - Anna Święcicka, Kierownik Referatu Gospodarki Terenami,
- Członek Komisji - Kamila Zalewska, Inspektor Referatu Gospodarki Terenami,
- Członek Komisji - Maria Turska, Kierownik Referatu Techniczno- Inwestycyjnego,
- Członek Komisji- Aleksandra Lange, Główny Specjalista Referatu Techniczno- Inwestycyjnego,
§ 2
Zadaniem Komisji, o której mowa w § 1 jest:
- Sporządzenie protokołu zdawczo - odbiorczego przejęcia majątku na rzecz Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański dotychczas dzierżawionego przez Przedszkole Publiczne im. Janusza Korczaka Agnieszka Kucwaj-Janisz w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Żwirki i Wigury 8.
- Sporządzenie arkuszy spisu z natury majątku dzierżawionego przez Przedszkole Publiczne im. Janusza Korczaka Agnieszka Kucwaj-Janisz w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Żwirki i Wigury 8.
- Dokonanie oceny technicznej budynku przedszkola i przejęcie jego dokumentacji.
- Protokolarne przekazanie majątku protokołem zdawczo - odbiorczym na rzecz Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Pruszczu Gdańskim.
- Przekazanie kompletu dokumentacji odpowiednio do Referatu Gospodarki Terenami, Referatu Oświaty, Kultury i Sportu oraz Referatu Księgowości Budżetowej.
§ 3
Terminy wykonania czynności Komisji, o których mowa w § 2 ustala się w dniach 1 i 2 lipca 2021r. oraz 13 i 16 sierpnia 2021r.
§ 4
Ustala się, że referatem wiodącym w realizacji niniejszego zarządzenia jest Referat Gospodarki Terenami.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.