W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

Zarządzenie nr 110/2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego
z dnia
w sprawie powołania Komisji do przejęcia majątku dotychczas dzierżawionego przez Agnieszkę Kucwaj-Janisz, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Przedszkole Publiczne im. Janusza Korczaka Agnieszka Kucwaj-Janisz, NIP 5932268229, REGON 221176699, przy ul. Żwirki i Wigury 8 w Pruszczu Gdańskim, stanowiącego własność Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański.
Status obowiązujące

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 713, poz. 1378; z 2021r. poz. 1038)

zarządzam, co następuje:

 § 1

Powołuje się Komisję do przejęcia majątku dotychczas dzierżawionego przez Agnieszkę Kucwaj-Janisz, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Przedszkole Publiczne im. Janusza Korczaka Agnieszka Kucwaj-Janisz, NIP 5932268229, REGON 221176699, przy ul. Żwirki i Wigury 8 przez Gminę Miejską Pruszcz Gdański w następującym składzie osobowym:

  1. Członek Komisji - Anna Święcicka, Kierownik Referatu Gospodarki Terenami,
  2. Członek Komisji - Kamila Zalewska, Inspektor Referatu Gospodarki Terenami,
  3. Członek Komisji - Maria Turska, Kierownik Referatu Techniczno- Inwestycyjnego,
  4. Członek Komisji- Aleksandra Lange, Główny Specjalista Referatu Techniczno- Inwestycyjnego,

 § 2

Zadaniem Komisji, o której mowa w § 1 jest:

  1. Sporządzenie protokołu zdawczo - odbiorczego przejęcia majątku na rzecz Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański dotychczas dzierżawionego przez Przedszkole Publiczne im. Janusza Korczaka Agnieszka Kucwaj-Janisz w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Żwirki i Wigury 8.
  2. Sporządzenie arkuszy spisu z natury majątku dzierżawionego przez Przedszkole Publiczne im. Janusza Korczaka Agnieszka Kucwaj-Janisz w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Żwirki i Wigury 8.
  3. Dokonanie oceny technicznej budynku przedszkola i przejęcie jego dokumentacji.
  4. Protokolarne przekazanie majątku protokołem zdawczo - odbiorczym na rzecz Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Pruszczu Gdańskim.
  5. Przekazanie kompletu dokumentacji odpowiednio do Referatu Gospodarki Terenami, Referatu Oświaty, Kultury i Sportu oraz Referatu Księgowości Budżetowej.

§ 3

Terminy wykonania czynności Komisji, o których mowa w § 2 ustala się w dniach 1 i 2 lipca 2021r. oraz 13 i 16 sierpnia 2021r.

 § 4

Ustala się, że referatem wiodącym w realizacji niniejszego zarządzenia jest Referat Gospodarki Terenami.

 § 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego