W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

Dofinansowanie utylizacji odpadów zawierających azbest

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Ochrona środowiska
Komórka odpowiedzialna Referat Gospodarki Komunalnej

Treść

Nazwa sprawy:
Dofinansowanie utylizacji odpadów zawierających azbest

Wymagane dokumenty:
· wypełniony formularz wniosku
· wykaz wymaganych załączników wraz z objaśnieniami znajduje się na formularzu wniosku załączonym poniżej
· pełnomocnictwo -  w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty

Załączniki:
1. uchwała określająca warunki otrzymania dotacji
2. regulamin przyznawania i rozliczania dotacji
3. wniosek o przyznanie dotacji
4. ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania azbestu
5. informacja o wyrobach zawierających azbest

Formularz wzoru wymaganych dokumentów załączono poniżej 

Wniosek można złożyć również drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy ePUAP 

Termin i sposób załatwiania sprawy:
·  analiza złożonych dokumentów
·  wybór przez Gminę Wykonawcy prac
·  podpisanie z Wnioskodawcą umowy o dofinansowanie
·  przelew kwoty dotacji na konto lub odbiór gotówki w kasie urzędu

Opłata skarbowa:
Złożenie wniosku wraz z załącznikami jest bezpłatne

Jednostka odpowiedzialna:
Referat Gospodarki Komunalnej 
ul. Krótka 4
83-000 Pruszcz Gdański
tel. 58 775-99-31

Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Miasta
ul. Grunwaldzka 20,
83-000 Pruszcz Gdański
pok. nr 13 (I piętro)
tel. 58 775-99-21

Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy

Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.)
2. Uchwała Rady Miasta Pruszcz Gdański 
Nr XLVIII/468/2018 z dnia 22 czerwca 2018 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu przyznawania i rozliczania dotacji na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański

Inne informacje, uwagi, wskazówki:
Wszystkie szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie przyznawania i rozliczania dotacji na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański 

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane