W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

Obwieszczenie GK.6131.4.5.2022

Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) w związku z art. 83 a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 z późn. zm.), Burmistrz Pruszcza Gdańskiego zawiadamia, że na wniosek osób fizycznych zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie krzewów z terenu dz. nr 274 obręb 9 w Pruszczu Gdańskim. 

W związku z powyższym informuje się współwłaścicieli ww. nieruchomości o możliwości składania w Urzędzie Miasta Pruszcz Gdański w Referacie Gospodarki Komunalnej ul. Krótka 4 wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dotyczących ww. sprawy, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Dokumenty do wglądu w Urzędzie Miasta Pruszcz Gdański, Referat Gospodarki Komunalnej 
ul. Krótka 4 w pokoju nr 1 w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty.

Powiadom znajomego