Raport o stanie miasta za rok 2021.
Poniżej w załączonym pliku znajduje się Raport o stanie miasta za rok 2021. Obejmuje on podsumowanie działalności Burmistrza Pruszcza Gdańskiego w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.
Przewodnicząca Rady Miasta Pruszcz Gdański informuje, że mieszkańcy chcący zabrać głos w debacie nad raportem o stanie miasta (zgodnie z art. 28aa ust 6, 7 i 8 ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 r.) składają do Biura Rady Miasta Pruszcz Gdański pisemne zgłoszenie poparte co najmniej 50 podpisami.
Zgłoszenie to musi być złożone najpóźniej w dniu poprzedzającym zwołaną sesję Rady Miasta, w porządku której ma być przedstawiony raport tj. najpóźniej w dniu 2 czerwca 2022 roku.
Zgodnie z ww. ustawą 15 osób będzie miało możliwość zabrać głos w dyskusji i przedstawić swoje spostrzeżenia dotyczące przedłożonego dokumentu.
Ustawodawca dopuścił wyłącznie formę pisemną zgłoszenia, wyłączając inne formy, w tym elektroniczną. Biuro Podawcze Urzędu Miasta Pruszcz Gdański czynne jest w poniedziałek od godz. 9:00 - 17:00, a od wtorku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.