Nabór do zespołu ds. budżetu obywatelskiego
- Zgłoszenia mieszkańców do pracy w Zespole ds. budżetu obywatelskiego należy składać do dnia 26 marca 2021 r.
- Mieszkańcy Pruszcza Gdańskiego zainteresowani pracą składają oświadczenia dotyczące wyrażenia woli pracy w Zespole ds. budżetu obywatelskiego przy ocenie zgłoszonych projektów do budżetu obywatelskiego.
- Zgłoszenia mieszkańców Pruszcza Gdańskiego dokonuje się na formularzu, którego wzór dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta oraz w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Pruszcz Gdański.
- Zgłoszenia mieszkańców Pruszcza Gdańskiego należy składać do dnia 26 marca 2021 r. bezpośrednio w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Pruszcz Gdański lub zeskanowane oświadczenie można przesłać drogą elektroniczną na adres: bo@pruszcz-gdanski.pl.
- Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.
- Zgodnie z § 8 ust. 2 pkt 3 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr XXI/272/2020 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 16 grudnia 2020 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych budżetu obywatelskiego na rok 2022 – do Zespołu ds. budżetu obywatelskiego wchodzi dwóch przedstawicieli mieszkańców Pruszcza Gdańskiego. W przypadku większej liczby zgłoszeń zostanie przeprowadzone publiczne losowanie.
- Informacja o miejscu, dacie i godzinie losowania zostanie podana do publicznej wiadomości co najmniej na dwa dni przed losowaniem, poprzez wywieszenie zawiadomienia na stronie internetowej Urzędu Miasta oraz na tablicy ogłoszeń.
- Członkowie Zespołu swoją pracę wykonują nieodpłatnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 58 775 99 38.
Burmistrz Pruszcza Gdańskiego
/ - / Janusz Wróbel