Obwieszczenie GK.6220.1.2021
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | GK.6220.1.2021 |
---|---|
Typ sprawy | Ochrona środowiska |
Znak pisma | GK.6220.1.2021/5 |
Rodzaj dokumentu | zawiadomienie |
Data ważności ogłoszenia |
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256) w związku z art. 74 ust. 3 oraz 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283), Burmistrz Pruszcza Gdańskiego zawiadamia, że na wniosek Pana Michała Zrzelskiego z MM Architekci Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-177) przy ul. Azaliowej 27/1, pełnomocnika J.A.P. INVEST s.c. z siedzibą w Pruszczu Gdańskim (83-000) przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 2,
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na rozbiórce istniejącej hali magazynowej i budowie hali magazynowo -produkcyjnej z częścią socjalno-biurową przy ul. Władysława Sikorskiego 2 w Pruszczu Gdańskim (dz. nr 111/7 obr. 15).
W związku z powyższym informuje się właścicieli i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów objętych obszarem oddziaływania, o możliwości składania w Urzędzie Miasta Pruszcz Gdański w Referacie Gospodarki Komunalnej ul. Krótka 4 wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dotyczących ww. sprawy, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Dokumenty dostępne są do wglądu w Urzędzie Miasta Pruszcz Gdański, Referat Gospodarki Komunalnej, ul. Krótka 4 w pokoju nr 1 w godzinach pracy urzędu, po uprzednim wcześniejszym umówieniu się.
Obwieszczenie niniejsze umieszcza się:
1. Tablica ogłoszeń w miejscu,
2. Strona internetowa tut. urzędu (BIP),