W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

Obwieszczenie GK.6220.19.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy GK.6220.19.2020
Typ sprawy Ochrona środowiska
Znak pisma GK.6220.19.2020/11
Rodzaj dokumentu zawiadomienie
Data ważności ogłoszenia

Burmistrz Pruszcza Gdańskiego, działając na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247) oraz art. 49 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.),

zawiadamia

że w postępowaniu wszczętym na wniosek Pana Pana Piotra Cabanowskiego pełnomocnika Orchis Energia Sopot Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-435) przy ul. Białej 1B w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na montażu dodatkowych zbiorników paliwa (oleju opałowego) w kotłowni Orchis Energia Sopot Sp. z o.o. zlokalizowanej przy ul. Powstańców Warszawy 37 w Pruszczu Gdańskim (dz. nr 75/25 obr. 16),

została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach znak GK.6220.19.2020/10 z dnia 13 kwietnia 2021 r. orzekająca stwierdzić brak potrzeby przeprowadzania oceny oddziaływania na środowisko dla ww. przedsięwzięcia.

W związku z powyższym informuję, że zainteresowane strony postępowania mogą zapoznać się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy w siedzibie Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim przy ul. Krótkiej 4, w pokoju nr 1, w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty.

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Niniejsze obwieszczenie umieszcza się:
1. Tablica ogłoszeń w miejscu,
2.  Strona internetowa tut. urzędu

Powiadom znajomego