Obwieszczenie GK.6220.2.2023
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | GK.6220.2.2023 |
---|---|
Typ sprawy | Ochrona środowiska |
Znak pisma | GK.6220.2.2023/3 |
Rodzaj dokumentu | obwieszczenie |
Data ważności ogłoszenia |
Stosownie do art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 oraz 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.),
Burmistrz Pruszcza Gdańskiego zawiadamia, że na wniosek Pana Michała Klucha, pełnomocnika Inwestora: ERONTRANS Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszczu Gdańskim (83-000) przy ul. Grunwaldzkiej 64B,
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie hali mroźniczej
z częścią socjalno-biurową wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie działek
o nr ew. 21/18 i 21/36 obr. 18 przy ul. Garncarskiej w Pruszczu Gdańskim, powiat gdański, województwo pomorskie.
W związku z powyższym informuje się właścicieli i użytkowników terenu objętego przedmiotową inwestycją, a także terenów objętych obszarem oddziaływania, o możliwości składania w Urzędzie Miasta Pruszcz Gdański w Referacie Gospodarki Komunalnej ul. Krótka 4 wniosków, uwag bądź zastrzeżeń dotyczących ww. sprawy, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Dokumenty do wglądu w Urzędzie Miasta Pruszcz Gdański, Referat Gospodarki Komunalnej
ul. Krótka 4 w pokoju nr 1 w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty.
Obwieszczenie niniejsze umieszcza się:
1. Tablica ogłoszeń w miejscu,
2. Strona internetowa tut. urzędu (BIP),