Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | ZP.271.33.2020 |
Zamawiający | Gmina Miejska Pruszcz Gdański |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Wartość zamówienia | poniżej 214 000 euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | w siedzibie Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 20, w biurze podawczym Urzędu Miasta (parter) w godzinach pracy Urzędu |
Pruszcz Gdański, dnia 19.01.2021 r.
Znak sprawy: ZP.271.33.2020 /39
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługę pn.: „Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów”, o wartości zamówienia nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 214 000 EURO.
strona internetowa Zamawiającego,
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający, Gmina Miejska Pruszcz Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ulicy Grunwaldzkiej 20, 83-000 Pruszcz Gdański, reprezentowana przez Zastępcę Burmistrza Pruszcza Gdańskiego ds. Komunalnych, działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) (dalej: ustawa Pzp), informuje o:
1. Nazwie, imieniu i nazwisku, siedzibie i adresie wykonawcy, którego ofertę wybrano:
numer oferty: 1
nazwy i adresy Wykonawcy: S.DROG Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 62, 83-000 Pruszcz Gdański
Cena oferty brutto: 220.536,00 zł
Termin płatności 30 dni
Czas przystąpienia do opróżniania pojemników od zgłoszenia przez przedstawiciela zamawiającego: do 1 godziny
2. Uzasadnieniu wyboru oferty:
Oferta Wykonawcy uzyskała 300 punktów w wyniku oceny oferty (kryteria oceny ofert: cena - waga 60%; termin płatności - waga 20%; czas przystąpienia do opróżniania pojemników od zgłoszenia przez przedstawiciela zamawiającego – waga 20%). Wykonawca nie spełnia przesłanek wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jednocześnie oferta tego Wykonawcy nie podlega odrzuceniu albo uznaniu za odrzuconą. Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, mając na uwadze powyższe uzasadnienie faktyczne, oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza.
3. Nazwie albo imieniu i nazwisku, siedzibie albo miejscu zamieszkania
i adresie, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwach albo imionach i nazwiskach, siedzibach albo miejscach zamieszkania i adresach, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
1) oferta nr 1 – Wykonawca: S.DROG Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 62, 83-000 Pruszcz Gdański
Cena: 220.536,00 zł
Termin płatności: 30 dni
Czas przystąpienia do opróżniania pojemników od zgłoszenia przez przedstawiciela zamawiającego: do 1 godziny
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 3 x 60 pkt., tj. 180 pkt.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „termin płatności” wynosi 3 x 20 pkt., tj. 60 pkt.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „czas przystąpienia do opróżniania pojemników od zgłoszenia przez przedstawiciela zamawiającego” wynosi 3 x 20 pkt., tj. 60 pkt.
Łączna liczba punktów przyznana ofercie wynosi 300 pkt.
2) oferta nr 2 – Wykonawca PURUM Sp. z o.o., ul. Kowalska 2, 83-000 Pruszcz Gdański
Cena: 257.418,00 zł
Termin płatności: 14 dni
Czas przystąpienia do opróżniania pojemników od zgłoszenia przez przedstawiciela zamawiającego: do 3 godzin
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 3 x 51,40 pkt, tj. 154,20 pkt.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „termin płatności” wynosi 3 x 0 pkt, tj. 0 pkt.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „czas przystąpienia do opróżniania pojemników od zgłoszenia przez przedstawiciela zamawiającego” wynosi 3 x 10 pkt, tj. 30 pkt.
Łączna liczba punktów przyznana ofercie wynosi 184,20 pkt.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów (komunalnych i selektywnie zbieranych) z terenów dwóch cmentarzy komunalnych położonych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: przy ul. Spokojniej i przy ul. Obrońców Pokoju, w tym zagospodarowanie tych odpadów, oraz ustawienie kontenerów i pojemników. Wykonawca ma obowiązek zagospodarowania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, wynikającą z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.) i innymi przepisami prawa.
Kody zbieranych odpadów będących przedmiotem zamówienia: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 17 01 01, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 04 05, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 39, 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 99.
Szacunkowe ilości:
1) średniomiesięczna wielkość odpadów ogółem: około 100 m3,
2) roczna, szacunkowa wielkość odpadów ogółem: około 1 200 m3,
3) łączna liczba wywozów kontenerów o poj. 8 m³ - około 110 wywozów,
4) łączna liczba wywozów pojemników o poj. 1100 l - około 300 wywozów,
Zamawiający zastrzega, że podana wielkość są wyłącznie wartościami szacunkowymi przyjętymi na potrzeby niniejszego postepowania, prognozowana na podstawie danych z poprzednich lat. Podane wielkości mogą ulec zmianie na „+” lub na „-”, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, jednak bez przekroczenia wartości umowy.
Łączna ilość pojemników:
Wykonawca wyposaża teren Cmentarzy Komunalnych w niezbędny komplet pojemników/kontenerów – niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, w ilości:
1) Cmentarz przy ul. Obrońców Pokoju:
- 1 kontener o poj. 8 m3 na odpady cmentarne,
- 1 kontener o poj. 8 m3 na odpady biodegradowalne,
- 8 pojemników o poj. 1100 l na odpady cmentarne,
- 2 pojemniki o poj. 1100 l na odpady biodegradowalne,
- 2 pojemniki o poj. 1100 l na plastik,
- 2 pojemniki o poj. 1100 l na szkło,
2) Cmentarz przy ul. Spokojnej:
- 1 kontener o poj. 8 m3 na odpady cmentarne,
- 1 kontener o poj. 8 m3 na odpady biodegradowalne,
- 14 pojemników o poj. 1100 l na odpady cmentarne,
- 2 pojemniki o poj. 1100 l na odpady biodegradowalne,
- 2 pojemniki o poj. 1100 l na plastik,
- 2 pojemniki o poj. 1100 l na szkło.
Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i zagospodarowania odpadów zgromadzonych w pojemnikach znajdujących się w dniu zawarcia umowy na terenie obu cmentarzy (rodzaje pojemników zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ), według cen określonych w ofercie Wykonawcy, oraz niezwłocznego przekazania opróżnionych pojemników dotychczasowemu Wykonawcy – fimie S.Drog Spółka z.o.o., z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 62.