W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 55
fax. 58 682 34 51

e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl, sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl, www.mieszkamwpruszczu.pl


adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

 

NIP Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 5930206827

REGON Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański: 191674919

Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej - znak sprawy: PR.6734.6.12.2019

PR.6734.6.12.2019                                                                                 Pruszcz Gdański, dnia 08 maja 2020 r.


OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
 

                      Na   podstawie    art.  7 ust.  10, ust. 11 oraz ust. 16   ustawy   z   dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 219),
 
zawiadamiam
 
o   złożeniu  przez  ACTIVA  AP Sp. z o. o.  Sp. K.  zmodyfikowanego wniosku  z dnia 05.05.2020 r. (wpłynął do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański dnia 06.05.2020 r.) w  sprawie  ustalenia lokalizacji inwestycji  mieszkaniowej  przy  ul. Dąbrowskiego w Pruszczu Gdańskim   na  dz. nr 48/25, obręb 0016 – zmodyfikowany  wniosek  wraz  z  dokumentacją w załączeniu.

 
Modyfikacja wniosku wynika w szczególności ze zmiany księgi wieczystej nieruchomości oraz z uszczegółowienia przez Inwestora parametrów zabudowy.

 
Zainteresowani mogą składać do wyżej wymienionego wniosku uwagi w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty ukazania się/zamieszczenia obwieszczenia

 
Zgodnie z art. 7 ust. 11  ww. ustawy uwagi do wniosku mogą być wnoszone:

1)      w postaci pisemnej/papierowej na adres Urzędu Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański;

2)   w postaci elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o którym mowa w ustawie  z   dnia   18   lipca 2002 r. o świadczeniu  usług   drogą elektroniczną  (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730) na adres e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl.

 

            

 

Załączniki:

1. Wniosek z dnia 16.12.2019 r. – wpłynął do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański dnia 17.12.2019 r. w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej wraz z załącznikami,
2. Koncepcja urbanistyczno – architektoniczna,
3. Wezwanie do uzupełnienia wniosku z dnia 30.12.2019 r.,
4. Uzupełnienie  wniosku – wpłynęło do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański dnia 07.01.2020 r.,
5. Zmodyfikowany przez Inwestora wniosek o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej z dnia 14.02.2020 r. – wpłynął  do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański dnia 17.02.2020 r.,
6. Zmodyfikowany przez Inwestora wniosek o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej z dnia 05.05.2020 r. – wpłynął do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański dnia 06.05.2020 r.
 

/-/ Burmistrz Pruszcza Gdańskiego

Załączniki

Powiadom znajomego