W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszcz Gdański

adres: ul. Grunwaldzka 20; 83-000 Pruszcz Gdański

tel. 58 775 99 21
fax. 58 682 34 51

e-mail: sekretariat@pruszcz-gdanski.pl
website: www.pruszcz-gdanski.pl 

adres skrytki e-puap: /5sl0jcb52x/SkrytkaESP

godziny pracy:

poniedziałek 9:00 - 17:00
wtorek, środa, czwartek, piątek 7:30 - 15:30

Obwieszczenie GK.6220.1.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy GK.6220.1.2021
Typ sprawy Ochrona środowiska
Znak pisma GK.6220.1.2021/16
Rodzaj dokumentu zawiadomienie
Data ważności ogłoszenia

Burmistrz Pruszcza Gdańskiego, działając na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.)

zawiadamia,

że w postępowaniu wszczętym na wniosek Pana Michała Zrzelskiego z MM Architekci Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-177) przy ul. Azaliowej 27/1, pełnomocnika J.A.P. INVEST s.c. z siedzibą w Pruszczu Gdańskim  (83-000) przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 2 w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na rozbiórce istniejącej hali magazynowej i budowie hali magazynowo -produkcyjnej z częścią socjalno-biurową przy ul. Władysława Sikorskiego 2 w Pruszczu Gdańskim (dz. nr 111/7 obr. 15),

została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach znak GK.6220.1.2021/15 z dnia 10 czerwca 2021 r. orzekająca stwierdzić brak potrzeby przeprowadzania oceny oddziaływania na środowisko dla ww. przedsięwzięcia.

W związku z powyższym informuję, że zainteresowane strony postępowania mogą zapoznać się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy w siedzibie Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim przy ul. Krótkiej 4, w pokoju nr 1, w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty.

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Niniejsze obwieszczenie umieszcza się:
1. Tablica ogłoszeń w miejscu,
2.  Strona internetowa tut. urzędu (BIP)

Udostępnienie treści decyzji w BIP następuje w dniu 15.06.2021 r.

Załączniki

Powiadom znajomego