Obwieszczenie GK.6220.8.2021
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | GK.6220.8.2021 |
---|---|
Typ sprawy | Ochrona środowiska |
Znak pisma | GK.6220.8.2021 /15 |
Rodzaj dokumentu | zawiadomienie |
Data ważności ogłoszenia |
Burmistrz Pruszcza Gdańskiego, działając na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2373 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.)
zawiadamia
że w postępowaniu wszczętym na wniosek Pana Piotra Fortuny z FoGo Architekci sp. j. z siedzibą w Gdyni (81-361) przy ul. Mściwoja 7/3, pełnomocnika Inwestora: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (00-940) przy ul. Rodziny Hiszpańskich 8, w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie obiektów zaplecza technicznego na potrzeby funkcjonowania Wydziału Technicznego POL, na terenie nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Handlowej 4 w Pruszczu Gdańskim (dz. nr 53/1 i 53/2 obr. 20),
została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach znak GK.6220.8.2021/15 z dnia 1 kwietnia 2022 r. orzekająca stwierdzić brak potrzeby przeprowadzania oceny oddziaływania
na środowisko dla ww. przedsięwzięcia.
W związku z powyższym informuję, że zainteresowane strony postępowania mogą zapoznać
się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy w siedzibie Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim przy ul. Krótkiej 4, w pokoju nr 1, w godzinach pracy urzędu,
po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie umieszcza się:
1. Tablica ogłoszeń w miejscu,
2. Strona internetowa tut. urzędu (BIP)